LTC 't Groene Woud Liempde

Welkom op de website van LTC 't Groene Woud

LTC 't Groene woud is een fietstoerclub uit het Brabantse Liempde.

De vereniging is opgericht op 1 mei 1988 en telt ongeveer 50 leden. Ons clubhuis is Cafe 't Groene Woud in buurtschap Kasteren, wat gelegen is tussen Liempde, Olland en Boxtel.

Er wordt op zondagochtend en woensdagavond gefietst in verschillende (snelheids)categorieen. Daarnaast worden diverse toertochten en toerklassiekers gereden. De vereniging is aangesloten bij de NTFU. De vaste MTB route (de ploegersroute) die is aangelegd in samenwerking met de VVV regio Meierij Noordoost - Brabant wordt door onze club onderhouden samen met WTC Gerry van Gerwen uit Olland. Vanaf 2002 organiseren we begin september een veldtoertocht.

Kijk op onze MTB Toertocht pagina voor meer informatie over de toertocht op 10 september a.s.